DJANGO 125 4T ABS SPORT

Retroskuter Django 125 ABS w wersji Sport. Inspiracją dla projektantów był słynny w latach 50-tych skuter Peugeot S55. Wersja sportowa powstała w hołdzie dla prestiżowej przeszłości marki, kiedy to francuski Lew odnosił niebywałe sukcesy na torach wyścigowych. Miłośnicy sportów motocyklowych z pewnością pamiętają te legendarne wyścigi, a w szczególności historyczny Bol d’Or w 1953 roku. Zaufaj Django 125 Sport i wybierz się w pełną sportowych wrażeń sentymentalną podróż po twoim mieście.

17 590 PLN
DESIGN

W odrębnym stylu. Monochromatyczny odcień, sportowe naklejki, jasne, przykuwające wzrok akcenty, aluminiowe felgi, pikowane siedzisko, nadwozie w wyścigowych kolorach – już na sam widok sportowej wersji tego kultowego skutera Peugeot poczujesz przypływ adrenaliny. Zapożyczony ze świata motoryzacji styl retro jest znakiem rozpoznawczym wyjątkowej osobowości Django.

KOMFORT I WYGODA

Zasługuje na miejsce na podium. Obszerna podłoga, aby móc swobodnie ułożyć nogi. Siedzisko na wysokości 760mm, aby wygodnie wsiadać na skuter. Antypoślizgowe listwy, aby podróż była bardziej komfortowa i bezpieczna. Sportowa kolorystyka nadwozia, aby wyróżniać się z miejskiego tłumu. Cyfrowo-analogowa deska rozdzielcza w stylu neo-retro, aby dostarczać czytelnych informacji o podróży. Pojemna przestrzeń bagażowa, aby pomieścić wszystkie niezbędne pakunki. Wybierz Django 125 Sport, aby choć przez chwilę poczuć się jak siedmiokrotny zwycięzca Bol d’Or, Gustave Lefèvre.

BEZPIECZEŃSTWO

Układ hamulcowy z ABS. Aby hamowanie było pewniejsze i natychmiastowe, Django został wyposażony w system, który zapobiega blokowaniu kół podczas zatrzymywania pojazdu. ABS na przednim kole motocykla uruchamiany jest poprzez pociągnięcie prawej dźwigni hamulca i zapewnia optymalną skuteczność hamowania bez ryzyka utraty stabilności.

Specyfikacja techniczna
  • Rama: Rurowa
  • Obudowa: Polipropylen i ABS
  • Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy hydrauliczny
  • Zawieszenie tył: Amortyzator z tłumieniem olejowym
  • Opona przednia bezdętkowa: 120/70-12″
  • Opona tylna bezdętkowa: 120/70-12″
  • Koło przednie: 12″
  • Koło tylne: 12″
  • Hamulec przedni: Tarczowy ⌀ 200 mm ABS
  • Hamulec tylny: Bębnowy ⌀ 110 mm
  • Ilość miejsc: 2
  • Pojemność: 125 cm3
  • Typ silnika: Jednocylindrowy, czterosuwowy
  • Moc: 10,2 KM przy 8500 obr/min
  • Moment obrotowy: 8,9 Nm przy 7000 obr/min
  • Chłodzenie: Powietrzem
  • Smarowanie: Miska oleju
  • Rozrusznik: Elektryczny
  • Układ zasilania: Wtrysk paliwa
  • Wtrysk elektroniczny EFI: Sterowany elektronicznie
  • Sprzęgło: Automatyczne
  • Przeniesienie napędu: Bezstopniowe automatyczne CVT
  • Zużycie paliwa (l/100km): 2,9
  • Długość (mm): 1925
  • Szerokość kierownicy (mm): 710
  • Wysokość siedziska (mm): 770
  • Rozstaw osi (mm): 1350
  • Masa własna (kg): 129
  • Pojemność zbiornika paliwa (l): 8,5
  • Schowek pod siedzeniem: 1 kask integralny
  • Schowek podręczny: Zamykany na klucz
  • Haczyk bagażowy: Tak
  • Lusterka wsteczne: Lewe i prawe
  • Podstawka boczna: Tak
  • Gniazdko 12V: Tak
  • Obręcze kół: Aluminiowe
  • *ABS: Układ zapobiegający blokowaniu kół