Retroskuter Django 125 ABS w wersji Sport. Inspiracją dla projektantów był słynny w latach 50-tych skuter Peugeot S55. Wersja sportowa powstała w hołdzie dla prestiżowej przeszłości marki, kiedy to francuski Lew odnosił niebywałe sukcesy na torach wyścigowych. Miłośnicy sportów motocyklowych z pewnością pamiętają te legendarne wyścigi, a w szczególności historyczny Bol d’Or w 1953 roku. Zaufaj Django 125 Sport i wybierz się w pełną sportowych wrażeń sentymentalną podróż po twoim mieście.
17 590 PLN
Specyfikacja techniczna
- Rama: Rurowa
- Obudowa: Polipropylen i ABS
- Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy hydrauliczny
- Zawieszenie tył: Amortyzator z tłumieniem olejowym
- Opona przednia bezdętkowa: 120/70-12″
- Opona tylna bezdętkowa: 120/70-12″
- Koło przednie: 12″
- Koło tylne: 12″
- Hamulec przedni: Tarczowy ⌀ 200 mm ABS
- Hamulec tylny: Bębnowy ⌀ 110 mm
- Ilość miejsc: 2
- Pojemność: 125 cm3
- Typ silnika: Jednocylindrowy, czterosuwowy
- Moc: 10,2 KM przy 8500 obr/min
- Moment obrotowy: 8,9 Nm przy 7000 obr/min
- Chłodzenie: Powietrzem
- Smarowanie: Miska oleju
- Rozrusznik: Elektryczny
- Układ zasilania: Wtrysk paliwa
- Wtrysk elektroniczny EFI: Sterowany elektronicznie
- Sprzęgło: Automatyczne
- Przeniesienie napędu: Bezstopniowe automatyczne CVT
- Zużycie paliwa (l/100km): 2,9
- Długość (mm): 1925
- Szerokość kierownicy (mm): 710
- Wysokość siedziska (mm): 770
- Rozstaw osi (mm): 1350
- Masa własna (kg): 129
- Pojemność zbiornika paliwa (l): 8,5
- Schowek pod siedzeniem: 1 kask integralny
- Schowek podręczny: Zamykany na klucz
- Haczyk bagażowy: Tak
- Lusterka wsteczne: Lewe i prawe
- Podstawka boczna: Tak
- Gniazdko 12V: Tak
- Obręcze kół: Aluminiowe
- *ABS: Układ zapobiegający blokowaniu kół