NOWY DJANGO 125 ALLURE
Django Allure ucieleśnia styl „nowoczesnej klasyki”, fuzję istoty kultowych klasycznych modeli i innowacyjnych technologii. Dzięki LEDowemu oświetleniu z przodu, drapieżne pazurom LED z tyłu, sześciokątnemu reflektorowi i prostym liniom model ten prezentuje się jako futurystyczna, nowoczesna i potężna wizja. Oprócz tych charakterystycznych cech, Django Allure oferuje również bardzo wysoki poziom komfortu.
21 900 PLN
Specyfikacja techniczna
- Rama: Rurowa
- Obudowa: Polipropylen i ABS
- Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy hydrauliczny
- Zawieszenie tył: Amortyzator z tłumieniem olejowym
- Opona przednia bezdętkowa: 110/70-12
- Opona tylna bezdętkowa: 120/70-12
- Koło przednie: 12
- Koło tylne: 12
- Hamulec przedni: Dual ABS Tarczowy ⌀ 200 mm
- Hamulec tylny: Tarczowy ⌀ 190 mm
- Ilość miejsc: 2
- Pojemność: 125 cm3
- Typ silnika: Jednocylindrowy, czterosuwowy
- Moc: 12,9 kW przy 8500 obr/min
- Moment obrotowy: 12 Nm przy 6500 obr/min
- Chłodzenie: Ciecz
- Smarowanie: Miska olejowa
- Rozrusznik: Elektryczny
- Układ zasilania: Wtrysk elektroniczny EFI
- Zapłon: Sterowany elektronicznie
- Sprzęgło: Automatyczne
- Przeniesienie napędu: Bezstopniowe automatyczne CVT
- Zużycie paliwa (l/100km): 2,6
- Długość (mm): 1883
- Szerokość kierownicy (mm): 752
- Wysokość siedziska (mm): 778
- Rozstaw osi (mm): 1365
- Masa własna (kg): 144
- Pojemność zbiornika paliwa (l): 7,2
- Pojemność zbiornika oleju (l): Nie dotyczy
- Schowek pod siedzeniem: 1 kask integralny
- Schowek podręczny: Zamykany na klucz
- Haczyk bagażowy: Tak
- Lusterka wsteczne: Lewe i prawe
- Podstawka boczna: Tak
- Gniazdko 12V: Tak
- Obręcze kół: Aluminiowe
- Gniazdo USB: Tak
- Deska rozdzielcza: TFT wyświetlacz